Top 10 Cutest Anime Kids

Elsa
OK, so I was just thinking of all the cute little kids on TV and my mind strayed over to the adorables of the anime world. They are so cute I just want to hug them to death! ( or cry while hugging them ) Anyways. . . the Kawaii Anime Kids List! ( *,-)/ ~enjoy~
By the way it's anime characters as kids and anime kid characters.

Spoilers maybe?

The Top Ten

1 ASL Luffy ASL Luffy

He was such a cute soft kid. Awww. It's esp so cute when he cried when ace told him he was going to kill him 😂😂😂

Okay so sibling affection comes into play here with number one....
The One Piece Trio's Luffy!


They are the perfect combination of brothers, not always fitting in and agreeing, but lovin' each other anyway. They are good balls, have freaky good skills ( yeah Luffy you too ), and are messy eaters! They kinda remind me of myself of as a kid. Yeah.... good times. Sorry. To me they seem pretty realistic in their attitudes and actions for cartoon ( anime ) kids. Oh and they are like strong as all hell!


And they openly pick their boogers ( all kids do it, but not all kids admit it ) I know I did! Sorry...again! I know it's kinda cheating to do three in one, but YOU CAN'T SEPARATE ASL! - Elsa

2 Himawari Uzumaki

The cutest thing in narutoverse

Lovely girl

3 Young Naruto

I literally can't say no to Naruto. Who could after all the things he's been through!? He deserves so much love! And he's adorable as a little kid. Yeah, maybe he doesn't have super big eyes and innocents all over him, but I adore him! Maybe it's his bright blond hair and, I'm gonna be honest, beautiful blue eyes that I find so cute, or just his great facial expressions sometimes. He has the best! And he's so dense and stupid sometimes that he just makes me happy and laugh.


P.S. Besides how many 12 year olds are as sexy as him? He's got his very own sexy jutsu, people! OK. I'm done. - Elsa

4 ASL Sabo

One Piece's Sabo!

They are the perfect combination of brothers, not always fitting in and agreeing, but lovin' each other anyway. They are good balls, have freaky good skills ( yeah Luffy you too), and are messy eaters! They kinda remind me of myself of as a kid. Yeah... good times. Sorry. To me they seem pretty realistic in their attitudes and actions for cartoon ( anime) kids. Oh and they are like strong as all hell!

And they openly pick their boogers ( all kids do it, but not all kids admit it) I know I did! Sorry...again! YOU CAN'T SEPARATE ASL!


( I know it's the same description as the first, but they were supposed to be one item anyway. ) - Elsa

5 ASL Ace ASL Ace

One Piece's Ace!

They are the perfect combination of brothers, not always fitting in and agreeing, but lovin' each other anyway. They are good balls, have freaky good skills ( yeah Luffy you too), and are messy eaters! They kinda remind me of myself of as a kid. Yeah... good times. Sorry. To me they seem pretty realistic in their attitudes and actions for cartoon ( anime) kids. Oh and they are like strong as all hell!

And they openly pick their boogers ( all kids do it, but not all kids admit it) I know I did! Sorry...again! YOU CAN'T SEPARATE ASL!


( I ♥ One Piece so... ) - Elsa

6 Luka Macken Luka Macken

Yes, I have put on the sweetheart from that dark show Black Butler. But I-I just can't imagine a cuter kid ( plus his past affects me big time ToT ) And if you all can't feel that attachment to him Sebastian must have already taken your souls! I think it's everything from his messy clothes and hair to his complete devotion to his brother that really gets me and says ‘ Listen up, this kid is really something! Got it '


I'm sorry..... I need a tissue.... - Elsa

7 Alois Trancy Alois Trancy

~One without the other~ It means nothing to me~ Nothing to me~


And who can't like the little Alois? He cares for his brother, has sass, a great crazed smile, and general psychoticness which draws me to him. Besides, he can rock booty shorts when he's older! Sorry!


And like I said with Naruto I like his light hair and icy eyes. I want to squeeze and pucker up his face before hugging him! That picture of him and his brother making faces is the best! Their so precious. They need to be protected from their world. Not to mention, his story affects me to...


Tears up again.... - Elsa

8 Kid Goku

What an innocent, loving child. Although Goku doesn't really make a good father (irrelevant comment here lol), but as a child he's simply cheerful, kind, & adorable!

He is adorible! - leafstar

No neck, innocent personlity, chubby cheeks, spiky hair, irresistible naivety, evergrowing power and courage,... What's more could you want? - Goku02

9 Kousei Arima

I find this as one of the saddest anime I've watched, but it still contains several kawaii kids including Kousei, the main character and piano prodigy. This is my favorite style of animation in the world because it is just so colorful and beautiful making unforgettable characters thus I've added younger Kousei to the list as a result. His face is so rounded and chubby as a child and he's got very spectacular blue eyes that match his neatish black hair. His thick black glasses kinda send me over the cuteness edge and I like his peach little kids blush that's only slightly noticeable. But maybe it's just because it's like my favorite anime that I find him so cute. - Elsa

10 Young Hinata

The Contenders

11 Natsu Dragneel Natsu Dragneel

OK, another famous anime hero.....Natsu! The adorable hard-head, who can even rock pink hair as a boy! Like Luffy, he's funny and kinda dorky and dense, but that's why we love him, right?


One thing I love in an anime character besides their personality is their smile and the small fangs that accompany Natsu's grin are just perfect. He has a great personality too! Plus his blushes match his spikey pink hair. And I find it cute the way his face dips into his scarf. Does anyone else want to share Natsu's scarf with him? And he gets pretty hot when he's older (°v^), see what I did.....with the whole....hot....and fire dragon slayer thing.....uh. Yeah. - Elsa

12 Ed

Yes, I got Ed here. I'm getting kinda tired and gotta hurry this up so I just gonna say that I've always found Ed and Al as adorable. They spiked my interest from the very beginning, but I can't even tell what drew me to them. Perhaps it was the blonde hair again ( I always liked the way Ed's hair is parted too ), golden eyes, and brother feels that came with them that I find so cute, but I just found them cute and worthy of the list. - Elsa

Yes! Ed-kid (and Al-kid don't forget him! ) is adorable!

I don't know what else to say.

13 Kid Gohan - Dragon Ball Z Kid Gohan - Dragon Ball Z
14 Aladdin

Definitely the Cutest Anime Kid. A blue eyed adorable chibi.

Yep, that ten year old Magi whose a little perverted and dense. But he's still super cute. I don't know if it's his matching long blue hair and eyes or cute chibi ‘ wha..? ' faces, but I had to add him. He's is like my mega favorite character from the show.


He has neat Arabian styled clothes too and I think that they add to his cuteness( like his turban and little vest °w° ) He has, like I said, kawaii big blue eyes which are sometimes light or dark, cares for his friends, and is generally a nice kid to people who deserve it.


Honorable mentions : Young Ciel, young Crona from Soul Eater, young Rin and Yukio from Blue Exorcist, Sasuke and Itachi, Kyo, Inuyasha, Gilbert Nightray, Chibi Romano, the Free! boys younger, the Uta no Prince Sama boys younger, the starry sky characters that were shone as kids, aaannd Loki, Thor, and Balder from Kamigami no Asobi, and Al( he was supposed to be with Ed, but....eh. Bye loveōlies (-,*)/ - Elsa

15 Goten - Dragon Ball Z Goten - Dragon Ball Z

He is so cute! He and Kid Goku are the cutest kids ever! - Goku02

16 Zeref Dragneel - Fairy Tail Zeref Dragneel - Fairy Tail Zeref Dragneel is a character from the anime/manga series, Fairy Tail, created by Hiro Mashima. He debuted in chapter 200 of the manga, and episode 96 in the anime. In Fairy Tail, Zeref is considered to be the strongest, most evil Mage of all time, who possesses extremely dangerous, and powerful Magic. ...read more.

Zeref is the cutest antagonist ever existed! - Goku02

NATSU DRAGNEEL

17 Pan - Dragon Ball Z Pan - Dragon Ball Z Pan (パン, Pan) is a fictional character in the Dragon Ball manga series created by Akira Toriyama. She is the granddaughter of Earth's savior, Goku and the world champion, Mr. Satan. Pan's heritage is primarily Earthling, being the offspring of the Saiyan-Earthling hybrid Gohan and the Earthling ...read more.

She's adorable! - Goku02

18 Setsuko - Grave of the Fire Flies
19 Ushio Okazaki Ushio Okazaki

I guess she's too cute for some people. - Nononsensecapeesh

"Sanae-san told me, places that I can cry are in a toilet...
...and in daddy's arms..."

20 Asuka Connell - Fairy Tail
BAdd New Item
7129

Recommended Lists

Related Lists

Cutest Dragon Ball Characters as a Kid Top Ten Cutest Japanese Anime Couples Cutest Anime/Manga Girls of All Time Top 10 Cutest Anime Characters Cutest/Loveliest Female Anime Characters

List Stats

100 votes
40 listings
1 year, 181 days old

Top Remixes

1. Kid Goku
2. Goten - Dragon Ball Z
3. Kid Gohan - Dragon Ball Z
Goku02
1. Setsuko - Grave of the Fire Flies
2. Sugar - A Little Snow Fairy Sugar
3. Pepper - A Little Snow Fairy Sugar
creepy
1. ASL Luffy
2. ASL Sabo
3. ASL Ace
Elsa

WRemix

Posts

Add Post

Error Reporting

See a factual error in these listings? Report it here.
P