Most Overused (and Annoying) Words Online

The Contenders: Page 3

41 Selfie

The annoying word to end all annoying words

In.. The dictionary. What has the world become?

Guys I like gotta take a selfie cause I look so hot and haters gonna hate rofl I have so much swag and #dope bros you just saw an annoying sentence right there

So Annoying that its Everywhere! Goodbye Privacy! :P

42 Clickbait
43 Chillax

An example of illiterates combining 2 words for their own use. The idiots are slowly taking over the world!

V 1 Comment
44 Epic

Epic fail, epic win... Does it ever end? Please "EPIC" is not cool any more. Unless it is needed to be said. Understood?

45 Cancer

This is actually the worst, it should be 1 - venomouskillingmachine

Joint with autistic as an insult this is flat out awful - ItsDaWorldOfSNuGGLEZ

46 Geez
47 So V 1 Comment
48 Hella
49 Crap V 2 Comments
50 Jerk

esp when girls used it when they find something stupid
"You're a jerk! " - ronluna

V 1 Comment
51 F***
52 Dope Dope
53 Hater
54 Bitch
55 Corny
56 Woot
57 So what?
58 Lolol

And I though just one "laugh out loud" was annoying.. Now kids have to add in another one just to piss us off even more

This isn't really a saying. It's just a bunch of Ol's after the Lol.

59 F*** You (British Version)
60 lol

It's not annoying but you see it all the time

PSearch List

Recommended Lists

Related Lists

Top Ten Most Annoying Things When Playing Video Games Online Top Ten Most Annoying Words/Phrases Most Annoying Things on Call of Duty 4 Online Most Overused Words Most Annoying Types of Players In Online Games

List Stats

600 votes
96 listings
8 years, 230 days old

Top Remixes (6)

1. Overrated
2. LOL/ROFL/LMAO
3. OMG
htoutlaws2012
1. Swag
2. Bae
3. Gay
christangrant
1. Daddy
2. Autistic
3. First!
ItsDaWorldOfSNuGGLEZ

WRemix
View All 6

Posts

Add Post

Error Reporting

See a factual error in these listings? Report it here.
P