Top 10 Song Titles You Don't Want to Hear Somebody Say to You

Metal_Treasure
Imagine somebody approaches you and says "Jesus Thinks You're a Jerk'.

Could be a stranger, parent, sibling, friend, girlfriend, boyfriend, spouse, classmate, partner or bully but you definitely don't wanna hear these phrases.

The Top Ten

1 Jesus Thinks You're a Jerk - Frank Zappa

I'm Jesus' messenger and he wants me to tell you he thinks you're a jerk, but in my opinion you're not a jerk at all. Just a big prick.

Jesus can think whatever he likes about me. Although fictional characters usually aren't that concerned. - PositronWildhawk

Satan confirmed. - Powerfulgirl10

UListen to Sample
2 Gimme Your Money Please - Bachman-Turner Overdrive

I would SO say this to my relatives. They're so cheap to me.

@Britgirl - haha, yes, they are polite. Canadians are (usually) polite. This is a Canadian band. - Metal_Treasure

At least they said "Gimme Your Money Please" instead of "Gimme yo money ya filthy bag" or something like that. - Powerfulgirl10

At least they're polite about their intentions. - Britgirl

V 1 CommentUListen to Sample
3 You're the Reason Our Kids Are Ugly - Loretta Lynn & Conway Twitty

Umm... I didn't even know you and I had kids... - PositronWildhawk

UListen to Sample
4 I Ate Your Horse - A*** C***

Oh no, I loved my horse... - Metal_Treasure

5 Brush Yourself Off - NIIC
6 Where's My Sex? - Weezer

Acquire a microscope, take it with you in the shower, and find out for yourself, my good friend. - PositronWildhawk

Thanks PositronWildhawk, you solved the problem scientifically, with a... microscope, haha - Metal_Treasure

UListen to Sample
7 Everyday I Love You Less and Less - Kaiser Chiefs UListen to Sample
8 Do I Creep You Out - Weird Al Yankovic UListen to Sample
9 You Suck - Strapping Young Lad UListen to Sample
10 Go to Hell - Alice Cooper

You mean to your home?...Nope - Ananya

UListen to Sample

The Contenders

11 Rape Me - Nirvana

Um...take me to dinner first? - cjWriter1997

Umm... Maybe when I'm older...? - Powerfulgirl10

UListen to Sample
12 Stop Forwarding that Crap to Me - Weird Al Yankovic UListen to Sample
13 Loser - Beck UListen to Sample
14 Why Don't You Get a Job - The Offspring

I'm not old enough to get one. - Powerfulgirl10

UListen to Sample
15 American Idiot - Green Day UListen to Sample
16 Die, Die My Darling - The Misfits UListen to Sample
17 Ha Ha You're Dead - Green Day

Someone added this to my Fitting Song Titles for Pregnancies list. That actually really hurt me. - Britgirl

UListen to Sample
18 Are You The Rabbit? - Marilyn Manson

"Hey, I know my front teeth are big but this goes too far! " - Martin_Canine

19 God Hates Your Outfit - Jeffree Star

I'm an atheist so it won't matter to me but if I were religious, I would be depressed. - Martin_Canine

20 I Shot the Sheriff - Bob Marley & The Wailers UListen to Sample
21 If It Wasn't for Date Rape - Sublime
22 It's the End of the World as We Know It - R.E.M.

I think I would rather be called a loser than this.

UListen to Sample
23 I Hate You - Slayer UListen to Sample
24 I Hope You Die - Bloodhound Gang UListen to Sample
25 F*** You and All Your Friends - Falling in Reverse UListen to Sample
26 Who Do You Think You are? - Spice Girls UListen to Sample
27 Loving You's a Dirty Job But Somebody's Gotta Do It - Bonnie Tyler
28 F*** U - Archive

Not only the title, the whole lyrics, although they could be interpreted in different ways... Great song and great band! - Lotuscandy

UListen to Sample
29 F**K You - Damageplan UListen to Sample
30 F*** You - Cee-Lo Green
31 I Kill Children - Dead Kennedys

I really don't wanna hear this confession. - Metal_Treasure

UListen to Sample
32 I Want to Kill You - Powerman 5000 UListen to Sample
33 Run for Your Life - The Beatles

What's gonna happen? Is a big tornado gonna wipe me out? - Powerfulgirl10

UListen to Sample
34 You're Going to Lose that Girl

I wouldn't want to hear that - fruitslicer2000

UListen to Sample
35 Why Don't We Do It in the Road - The Beatles

In only a very specific scenario is this acceptable - fruitslicer2000

UListen to Sample
36 They Don't Care About Us - Michael Jackson UListen to Sample
37 (You're The) Devil in Disguise - Elvis Presley

I didn't know I was Satan. - Powerfulgirl10

UListen to Sample
38 Canadian Idiot - Weird Al Yankovic UListen to Sample
39 Ur So Gay - Katy Perry UListen to Sample
40 You're So Vain - Carly Simon UListen to Sample
41 Now that We're Dead - Metallica UListen to Sample
42 I Don't Love You Anymore - Teddy Pendergrass UListen to Sample
43 I Hate Everything About You - Three Days Grace UListen to Sample
44 Sick of You - Gwar UListen to Sample
45 Nobody Like You - Limp Bizkit UListen to Sample
46 You're No Good - Linda Ronstadt UListen to Sample
47 Can't Stand You - Slayer UListen to Sample
48 Get a Life - Limp Bizkit

Fred durst needs to get a life

But I have a life... - Powerfulgirl10

UListen to Sample
49 Kill You - Eminem UListen to Sample
50 F**K You - Lily Allen UListen to Sample
8Load More
PSearch List

Related Lists

Top Ten Things You Don't Want To Hear Your Gynecologist Say Top Ten Best Songs to Play If You Want to Hurt Somebody's Ears Top Ten Mildly Disturbing Things You Don't Want to Hear from Your Roommate Top 10 Sentences to Say When You're Angry at Somebody Top Ten Places You Don't Want to Go to But Can't Say No

List Stats

100 votes
136 listings
2 years, 149 days old

Top Remixes

1. Jesus Thinks You're a Jerk - Frank Zappa
2. Gimme Your Money Please - Bachman-Turner Overdrive
3. You're the Reason Our Kids Are Ugly - Loretta Lynn & Conway Twitty
Metal_Treasure
1. Rape Me - Nirvana
2. Where's My Sex? - Weezer
3. Ha Ha You're Dead - Green Day
Misfire

WRemix

Error Reporting

See a factual error in these listings? Report it here.
P