Things You Can Do Instead of Looking at the List of Best Things About Justin Bieber

Jake09
We Hate Justin Bieber right. Well then take your nightmares away by looking at this

The Top Ten

1 Sleep

I can do that.

I read this at 1:12 at night.
Yeah... probs a good idea

2 Go to School / Work
3 Fart

Whoever said jake09 isn't funny is stupid jake09 you're a great user have great lists and you are funny - simpsondude

Jake09 ignore the anonymous that hated on you.

Haha! Jake09 you are a funny little fellow! But I wouldn't even think about looking at best things about this silly little Girlboy. ARE there any best things about her? Hmm... - Britgirl

It smells like poisonous ass blasts - Gehenna

V 5 Comments
4 Talk
5 Watch TV

I'd rather watch breaking bad, game of thrones, and the x files 247.

6 Play Video Games

Play shadow of the colossus instead of listening to jb.

I should be burning Kokona Haruka alive in Yandere simulator instead of listening/seeing that brat - MLPFan

7 Shop
8 Look at a Different List

This is what I was looking for! This is the perfect thing! - funnyuser

9 Listen to Eminem
10 Paint

The Newcomers

? Listen to Micheal Jackson Music for 5 Days Straight

The Contenders

11 Look at Ways to Kill Justin Beiber

That would be a funny joke.

12 Look at the List of Reasons to Hate Justin Bieber

And there are a lot more items there than on the other list!

I agree. The Reasons To Hate Bieber list is better than the Best things about Bieber list - MLPFan

13 Go to the potty

And puking in there

That's cute

14 Masturbate
15 Listen to Rock N' Roll Music

Led zeppelin forever

16 Burn Justin Bieber CDs

That would smell bad, but I believe it's worth burning!

That will be so awesome burning Justin Bieber cd's maybe I can also burn 1d cd's

17 Make "Top Ten Reasons To Like NotSmirks"
18 Look at the List of Worst Things About Justin Bieber

No matter how furious Ariana Grande will get when she sees the fact that we hate Jusitn Bieber. >:(

19 Do Homework

NOPE - Hotheart123

20 Drink Bleach
21 Listen to Kendrick Lamar's Music

No, I'm not listening to his garbage. - Gehenna

YES! I RATHER LISTEN TO HIM BETTER - waraypiso

22 Prove You're Sane
23 Play Call of Duty
24 Homework
25 Die

Life is too awesome for you to die just because of him.

26 Listen to "Last Christmas" by Wham
27 Listen to his song Baby

Who put this on? They're gonna have to deal with me first! And how is this above listen to The Beatles?

I watched the baby video to make fun of it and then I watched the Penny Lane video to flirt.

No, hell no! - Gehenna

Rather listen to Nightwish.

V 1 Comment
28 Listen to Beatles Music

Yeah! This should be number one!

29 Listen to Prince Music
30 Listen to Led Zeppelin
31 Listen to Heavy Metal
32 Listen to Crazy Bus
33 Eat Pizza
34 Listen to Real Rap Music

I rather listen to other music genres than beaver garbage. - waraypiso

35 Listen to R&B Music

Yep! - waraypiso

36 Study Very Well
37 Listen to Real Music
38 Watch Movies
39 Look at Photos
BAdd New Item
P