Top 10 Things You Shouldn't Joke About

The Contenders: Page 2

21 Anne Frank Anne Frank

Anne Frankly, I don't care. - LordDovahkiin

22 Jews

People who joke about this are called the hitler or evil.

Why can't jew stop being so sensitive about these jokes?

International law decrees only Jews can joke about Jews - SoldierOfFortune

Come on people! You don't like to joke about Jews?

23 Bronies Bronies

Making racist jokes about them can be bad - Neonco31

24 People who lost certain body parts

Well it's kinda sad :(
EDIT:Ignore my comment - CerealGuy

My teacher only has 1 hand, she was only born with 1 hand. - IHateDoveCameron

Some people are born with 2 hearts or 1 on the left side or 3 kidneys, - Harri666

Nah, they're perfectly 'armless. - IronSabbathPriest

V 2 Comments
25 People's dead parents
26 The Holocaust

Did Jew know that I did Nazi that coming - The_Living_Breathing_Idiot

I did Nazi all these jokes coming, Anne Frankly I'm offended you got here first.

The holocaust is one of the most terrifying subjects of all of history. No one should joke about it at all.

Say what you want about the holocaust.

But it had some smokin' hot babes. - LordDovahkiin

V 3 Comments
27 HIV/AIDS

HIV is the only positive thing about my life. Damn, I'm on a roll! - Puga

AIDS is very serious. - Connor360

You know Freddie Mercury had aids, he was having a good time but aids has some powerful stopping power

28 People who can't talk

I'm absolutely speechless. - IronSabbathPriest

This happened to a boy at my class.

29 Addicts
30 Religion V 1 Comment
31 Sandy Hook Elementary

Hmm I mean if you can make a really funny joke... I guess its worth a shot. - fatimaislame

Other than that, How was class?

32 War

War... war never changes

I don't get how kids think it's funny to Sieg Heil in the hallways at school. Go back to hell where you came from. - naFrovivuS

33 Adolf Hitler Adolf Hitler Adolf Hitler was a German politician who was the leader of the Nazi Party, Chancellor of Germany from 1933 to 1945, and Führer of Nazi Germany from 1934 to 1945. As dictator of Nazi Germany, he initiated World War II in Europe with the invasion of Poland in September 1939 and was a central figure of ...read more.

I literally hear Nazi jokes all the time. - Aragorn98

Did Jew know that Holocaust jokes are offensive, Anne Frank-ly I don't find them funny. People who make jokes about Hitler can burn in a fire.

Frankly I mean say that I say that I joke about hitler all the time 😂

34 Murderers
35 Homosexuality

Being a lesbian myself, I am pretty fine with more harmless and friendly jokes/puns, especially if it is kinda relatable. But if it appears homophobic and/or the word "gay" is used as an insult, it ain't okay. Smh. - PaiPai

I was gonna make a gay joke, butt fvck it

36 Having a gun when on an airplane V 1 Comment
37 People who are shy

This is somehow above dead babies. And this is coming from a guy that is shy ( if I don't know you ).

38 Sexual orientation

Hey hey I made a cereal for gay people. It's called fruity screws.

Joking about this is ok. - LordDovahkiin

I'M GAY! - LordDovahkiin

Every day LGBTQ kids like me, are going through bullying and depression. This isn't a thing to joke about. - Pegasister12

39 Relationships
40 Animal abuse
PSearch List

Recommended Lists

Related Lists

Top Ten Things That Shouldn't Be Number One On Their List Things You Shouldn't Do After Watching a Scary Movie Things You Shouldn't Get TopTenners for Christmas Things We Really Shouldn't Laugh At But Do Top Ten Things You Shouldn't Leave Home Without

List Stats

600 votes
104 listings
3 years, 35 days old

Top Remixes (6)

1. Cancer
2. 9/11
3. Terrorist attacks
JPK
1. Cancer
2. People's dead parents
3. People who are poor
zxm
1. Parents who lost a child
2. People's dead parents
3. 9/11
BesWorland

WRemix
View All 6

Posts

Puga Rants: Hypersensitivity
Puga
Add Post

Error Reporting

See a factual error in these listings? Report it here.
P