Top 10 Video Games that Don't Deserve a Sequel

christangrant

The Top Ten

1 Custers Revenge

Worser than hell - TriggerTrashKid

This Sucks

For obvious Reasons - christangrant

2 Big Rigs: Over the Road Racing

This is crazy - TriggerTrashKid

Lol over 20,000 copies got sold!
The speed increases in reverse gear! 😂 - Ananya

3 Superman 64

Yes.. - TriggerTrashKid

4 Flappy Bird Flappy Bird

Haha - TriggerTrashKid

Introducing Flappy Bird 2: Return of Flaps McGee. This time IN SPACE! - cjWriter1997

If it had a sequel it would be called Crappy Bird - TwilightKitsune

The 2nd game would literally be the same thing - christangrant

5 E.T. the Extra-Terrestrial

Terrible - TriggerTrashKid

6 Candy Crush

Ugh...KING! - TriggerTrashKid

The same can be said for ANY Super Smash Bros game, they are repetitive and I don't get the point of it, it's just mashups of game characters trying to kill each other.

Did this crap need a sequal well apparently it got one and its basically the same game - christangrant

7 Drake of the 99 Dragons
8 Ride to Hell: Retribution

FLY OFF TO THE RIGHT AND EXPLODE!

OH NO! WE DO NOT NEED IT! WERE NEVER READY FOR A SEQUEL OF GLITCHES AND AWKWARD SEX SCENES! - Carsrule300

9 Action Girlz Racing
10 Minecraft

The Contenders

11 No Man's Sky

No, it does, it may improve and get better. - TriggerTrashKid

12 Clash of Clans

Ugh... - TriggerTrashKid

They do it's called boom beach - Thecyanryan

13 Sonic 06
14 Bubsy 3D
15 Dungeon Keeper
16 Uncharted 4: A Thief's End

Yes, it won't have a sequel, but it deserves one. - TriggerTrashKid

17 Angry Birds

This game is so old - Smash64

Are you crazy - TriggerTrashKid

It already has like a 10000000000000 squeals that basically are just the same game - christangrant

18 Plumbers Don't Wear Ties
19 Metroid Prime: Federation Force
20 Five Nights at Freddy's

Already - TriggerTrashKid

The only good ones were 1 and SL. The rest were rushed and had their issues. This is definitely an overrated series and I can sympathize with the poor people that just want Freddy to hang his rusty old hat up in retire, but I'm still gonna try the next game (if there is one) and review it and probably whine about how it's still going. - DCfnaf

Kill me if you want, but I love this game and its sequels. - TwilightKitsune

21 Roblox

This game was always terrible. - PerfectImpulseX

THEY REMOVED TIX AND CHANGED THE LOGO
They're already wrecking it. D: - Lunala

22 Super Columbine Massacre RPG!
23 Animal Crossing: Amiibo Festival

Worst - TriggerTrashKid

24 Dark Castle
25 Sonic Boom: Rise of Lyric

It has 2 sequels. - myusernameisthis

No - TriggerTrashKid

26 Kingdom Hearts

How dare you put that on the list along with Team Fortress 2, Terraria and et cetera et cetera, Gligar13Vids and SuperMinecraftKid! They may have share almost the same exact spot which are the lowest spots on that list for legit reasons, but it would be best if these rollercoaster-fun video games were taken off this list and put on the list of video games that DO need sequels instead.

27 Half Life 2
28 The Guy Game
29 Slender

It already has a sequel though...

30 Temple Run

Temple Run Sucks - VideoGamefan5

31 Duck Dynasty Duck Dynasty was an American reality television series on A&E that portrayed the lives of the Robertson family, who became successful from their family-operated business, Duck Commander.
32 Terraria
33 Team Fortress 2
34 Meteos
35 Street Fighter
36 The Goonies
BAdd New Item
P