Worst Things to Say at the Dentist's Office When Getting a Filling

hockeykid58

The Top Ten

1 Would you consider my tooth green or black?

Oh, it's good as it is. - HezarioSeth

2 Wait, why am I here?
3 What the heck, stop farting

Laugh out loud THIS MADE ME LAUGH

4 I gotta puke

That's a pretty bad time; I would probably give no warning, and see how he reacts. - PositronWildhawk

I have to second what Pos said haha! And don't think I haven't noticed a certain word on this list... ; ) haha...
Great list hockeykid58! - Britgirl

5 How much do you get paid?
6 Brush? Huh?
7 Can you show me how to brush my teeth?
8 What... My teeth are not yellow I call them dandelion!
9 Your uniform is ugly
10 Sword fight!

The Contenders

11 What are you doing to my penis?
12 Dude, you actually get paid for this rot?!
13 Hey. Curse you.
14 What the heck are you gawking at me for?!
15 Now, dear boy, don't get excited, but I've included you in my will.
16 You actually get paid for this crap?!
17 Can you come near my mouth? Now, inhale. Does it smell or anything?
18 I was supposed to brush?!
19 How old are you?
20 Take away that damn surgery mask, fool! I ain't got bad breath like yours!
21 No offense, dear Doctor, but you smell like green eggs and ham...
22 Dude. Have you ever heard of such a thing as perfume? Eh? I thought not.
23 Hey, dude, you ain't gonna murder me with that knife, are you?
24 I formally request of you, respected gentleman, not to murder me. I frankly disdain being murdered.
25 So... Tell me, man... How many have you killed so far?
26 Hey, dude, you ain't gonna kill me, are you?!
27 Damn you. Yes, you.
28 Hey, bro, after this, don't we get a lolly or anything? Ya know, a Chupa Chups or, wait, no no no, some candy floss?
29 I like Donald Trump
BAdd New Item

Related Lists

Top 10 Best Chocolate Bar Fillings Top Ten Pie and Pasty Fillings Top Ten Subway Sandwich Fillings That Should Exist Best Bun (Bread) Filling Top 10 Songs About Doctors and Dentists

List Stats

29 listings
4 years, 178 days old

Top Remixes

1. Wait, why am I here?
2. Would you consider my tooth green or black?
3. What the heck, stop farting
hockeykid58
1. Dude, you actually get paid for this rot?!
2. Hey. Curse you.
3. What the heck are you gawking at me for?!
HezarioSeth

WRemix

Error Reporting

See a factual error in these listings? Report it here.
P