Best Twisted Sister Songs

Although they are only famous by two classic songs, they have many great songs!

The Top Ten

1 We're Not Gonna Take It

I know its to good for I wanna rock. Major this one is my best song, well not ever foolin is but this is my best twisted sister song. I wanna rock is good but this one is better. I definitively vote for were not gonna take it. I would think very good

3rd greatest rock song of 80's after Sweet Child O' Mine and Janie's Got a Gun.

I love it so much I like most of their songs but I think this one is the best

This has a great music video lol - Ajkloth

V 6 Comments
2 I Wanna Rock

Even though it's lyrics are rather simplistic, their meaning is superb! The instrumentation is exactly as needed, badass guitars, bass and precise drums! This song is probably the real anthem of Rock & Roll, since it's about the desire to break away, the desire to bang your head - I WANNA ROCK

This songs can make blood boil... needless to say anything else.

Truly a Twisted Sister classic

This song is super good! - bobbythebrony

V 3 Comments
3 The Price

One of the best power ballads and the most under-rated and ignored song... A must listen for every rock music fans... Awesome guitar riffs and an unbeatable vocals... Twisted sister 4 life

Such a powerful song should be the number one over the famous ones

Damn good

4 Under the Blade
5 You Can't Stop Rock 'N' Roll

whoah! this song should definitely be in the top 5! this is song is pure awesomeness!

This song rocks! my favorite of the twisted albums!

6 Burn in Hell

Pee Wees Big Adventure!

This song deserves top three. Ever since I first heard it it's always been my favourite Twisted Sister song. Horror-teria is the only song that comes anywhere near the awesomeness of this song in my mind

7 Shoot 'em Down
8 The Kids are Back

This is Twisted sister's best song, it should be number 1.

At no 5! It is definitely top 3 material.
Vocals are brilliant and so is the guitar. The chorus is catchy and so full of energy!

V 1 Comment
9 Stay Hungry

This song always makes me drop everything and pay attention. Still! A favourite song of mine in general.

Very underrated song. It should be at least in the top 3.

10 Silver Bells

The Contenders

11 Destroyer
12 Run for Your Life
13 Like a Knife in the Back
14 Feel the Power
15 Hot Love
16 S.M.F.
17 Leader of the Pack
18 The Beast
19 Love is for Suckers

Not very known but it's my best along stay hungry

20 Horror-Teria: Captain Howdy/Street Justice
21 I Believe In You

All are perfect, but this is more, lyrics are carrying me through dark, solo is killing and I think I'm gonna cry - Jackclysm

Power song great at metal from T. S

22 Deck the Halls
23 Oh Come All Ye Faithful
24 Ride to Live, Live to Ride

Totally Awesome tune! Time to fire up the hog!

25 I Am (I'm Me)
26 Heavy Metal Christmas
27 Tear It Loose
28 I'll Take You Alive
29 Out On the Streets
30 What You Don't Know (Sure Can Hurt You)
31 I'll Be Home for Christmas
32 Don't Let Me Down
33 I've Had Enough
34 The Power and the Glory
35 King of the Fools
36 It's Only Rock & Roll

A live recording of an old Stones tune, kickks some mean ass and is a really long one

37 Wake Up (The Sleeping Giant)
38 Bad Boys of Rock & Roll
39 Sin After Sin
40 Day of the Rocker
41 Tonight
42 I Saw Mommy Kissing Santa Claus
43 The Fire Still Burns
44 30
45 Be Chrool to Your Scuel

Awesome mix of jazz and rock

46 White Christmas
47 Kill or Be Killed
48 Me and the Boys
49 Yeah Right
PSearch List

Recommended Lists

Related Lists

Top Ten Songs On Twisted Sister's Stay Hungry Best Songs from Twisted Sister's A Twisted Christmas Best Twisted Sister Albums Best Songs Off Kanye West's My Beautiful Dark Twisted Fantasy Top Ten Twisted Insane Songs

List Stats

500 votes
49 listings
7 years, 158 days old

Top Remixes (7)

1. We're Not Gonna Take It
2. I Wanna Rock
3. Burn in Hell
1. The Price
2. We're Not Gonna Take It
3. I Wanna Rock
1. The Beast
2. Like a Knife in the Back
3. Ride to Live, Live to Ride

View All 7

Error Reporting

See a factual error in these listings? Report it here.